من خودم هستم
من خودم هستم
ازبرعکس
بک تو بلک
+
نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت
1:9 PM
توسط خودم |
نوسان... نوسان... نوسان...
+
نوشته شده در سه شنبه سوم مرداد ۱۳۹۱ ساعت
8:32 PM
توسط خودم |
این از ما
بعضی وقتها هم که آدم زیادی حالش خوش نیست. بهتر است خفه شود بیافتد یک کناری!
+
نوشته شده در یکشنبه یکم مرداد ۱۳۹۱ ساعت
1:48 PM
توسط خودم |
خانه
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
آبان ۱۳۹۲
مهر ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
خرداد ۱۳۹۱
اردیبهشت ۱۳۹۱
فروردین ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
بهمن ۱۳۹۰
دی ۱۳۹۰
آذر ۱۳۹۰
آبان ۱۳۹۰
مهر ۱۳۹۰
شهریور ۱۳۹۰
مرداد ۱۳۹۰
تیر ۱۳۹۰
خرداد ۱۳۹۰
اردیبهشت ۱۳۹۰
فروردین ۱۳۹۰
اسفند ۱۳۸۹
بهمن ۱۳۸۹
دی ۱۳۸۹
آذر ۱۳۸۹
آبان ۱۳۸۹
مهر ۱۳۸۹
شهریور ۱۳۸۹
مرداد ۱۳۸۹
تیر ۱۳۸۹
دی ۱۳۸۸
مرداد ۱۳۸۸
خرداد ۱۳۸۸
آرشيو
BLOGFA.COM