وقتی که نقطهی آغاز و پایان جهان درست همین جاست.
وقتی که زمین از حرکت میایستد و لحظهها کش میآیند.و اگر دنیا همین جا تمام میشد، چیزی به تو بدهکار نبود.
+ نوشته شده در شنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 9:55 PM توسط خودم
|
وقتی که نقطهی آغاز و پایان جهان درست همین جاست.
وقتی که زمین از حرکت میایستد و لحظهها کش میآیند.و اگر دنیا همین جا تمام میشد، چیزی به تو بدهکار نبود.
هوایش را داشته باشیم سرِ گریز نداشته باشد.
یه چیزی کمه.
با تشکر
میترسم بلغزم
لعنت به من
لعنت به من
لعنت به من که هیچ چیزم سر جایش نیست
اینها را اینجا نوشتم که همین جا دفن کنم
پرپر که میزند
تو خیال کن به خواب میرود
زخمها دیر به دیر خوب میشوند