چیزی نمانده
تمام نمیشود
چه بنویسم
چه ننویسم
درست نمیشود
بعضی دردها با آدم به دنیا میآیند
و با آدم میمیرند
نه که خیلی درد کشیده باشم
نه
این را باید بدانم
+ نوشته شده در جمعه دوم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 10:37 PM توسط خودم
|