:)
حیف خیلی چیزها را نمیشود نوشت
اما خودم که میدانم یعنی چه
که بعدن یادم بماند همهی همین چیزهایی که امروز توی هوا معلق بودند
اما خودم که میدانم یعنی چه
که بعدن یادم بماند همهی همین چیزهایی که امروز توی هوا معلق بودند
شیرینیاش لابد
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰ ساعت 12:47 AM توسط خودم
|